پ. آوریل 18th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

شباهت قابل‌توجه ستاره‌های مغضوب استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالیکه زمان زیادی تا پایان فصل نقل‌وانتقالات و شروع لیگ نوزدهم باقی نمانده و به نظر می‌رسد استقلال و پرسپولیس هرکدام تنها یک خرید دیگر داشته باشند و لیست خود را تکمیل کنند، شباهت جالبی بین ستاره‌های مغضوب سرخابی‌های پایتخت دیده می‌شود. به غیر از بازیکنانی که از باشگاه‌های دیگر پیشنهاد بهتر داشتند و یا قراردادشان با باشگاه تمام شده بود و به سمت در خروج رفتند، ستاره‌هایی هم بودند که دوست داشتند در تیم همچنان حضور داشته باشند اما این فرصت به آنها داده نشد. ستاره‌هایی که حتی در ابتدای حضور سرمربیان جدید در تمرینات استقلال و پرسپولیس هم شرکت کردند اما به یکباره اسم‌شان در لیست خروج جای گرفت. از شایان مصلح و سروش رفیعی در پرسپولیس تا آرمین سهرابیان، پژمان منتظری و روزبه چشمی در استقلال.

وقتی خبر دیپورت شدن سروش رفیعی و شایان مصلح از اردوی ترکیه پرسپولیس منتشر شد، مصاحبه‌های مربوط به این دو بازیکن مشخص کرد که بیشتر گلایه‌ها از مدیریت باشگاه بوده. ایرج عرب در راس انتقادهای مصلح و رفیعی قرار داشت و از نظر این دو بازیکن برخوردی که باشگاه با آنها کرده اصلا شایسته نبوده. ستاره‌های فصل گذشته پرسپولیس اعتقاد داشتند در این فاصله کم تا شروع فصل اینطور کنار گذاشتن بازیکن اصلا حرفه‌ای نیست. در سمت مقابل هم در اردوی آبی‌ها از این دست مشکلات وجود دارد و به نظر نارضایتی از مدیریت باشگاه، وجه مشترک این روزهای ستاره‌های سرخابی است. آرمین سهرابیان یکی از ستاره‌های مغضوب استقلال است که همین چند روز پیش از اتفاقی عجیب پرده‌برداری کرد. اینکه مسئولان باشگاه به استراماچونی گفتند دنبال احسان حاج‌صفی هستند و از این طریق خواستند سرمربی ایتالیایی قید سهرابیان را بزند. همچنین مدافع استقلال چند روز پیش اقرار کرد بازیکنی مثل روزبه چشمی خودش دوست داشت در استقلال بماند اما باشگاه نخواست. درست شبیه اتفاقی که برای پژمان منتظری رخ داد.

در واقع ستاره‌های جدا شده استقلال و پرسپولیس خودشان بیشتر از اینکه آندره استراماچونی و گابریل کالدرون را در کنار گذاشتن‌شان دخیل بدانند، اعتقاد دارند مسئولان باشگاه با آنها غیرحرفه‌ای برخورد کردند و به همین دلیل از آنها گلایه دارند. مخصوصا حالا که مدیریت هر دو باشگاه تاکید ویژه‌ای روی این مسئله دارد که تمامی تصمیمات با اختیار تام سرمربی گرفته می‌شود. نکته‌ای که به نظر ستاره‌های مغضوب جدا شده خیلی آن را باور ندارند.

43257

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.