ش. آوریل 20th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

بازیکنان بی‌تعصب هستند یا مدیران باشگاه‌ها؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از اصلی ترین سوالاتی که در عالم فوتبال مطرح می شود این است که مرز اخلاق در چنین موردی کجاست؟ آیا اقدام باشگاهی بحران زده در عدم پرداخت حقوق بازیکنانش غیراخلاقی است؟ و یا بازیکنانی که بدون توجه به اعتبار باشگاه و احترام به هواداران از وظیفه فوتبال بازی کردن خود دست کشیدند و به حریف اجازه گلزنی دادند کاری غیر اخلاقی کردند و یا با در پیش گرفتن شیوه ای نوین دست به اعتراض زدند و عملی غیر اخلاقی در کار نبوده؟ پاسخ این سوالات به اندازه تمامی افرادی که به جواب آن فکر می کنند می تواند متفاوت باشد زیرا همانطور که گفته شد دیدگاه افراد نسبت به مقوله اخلاق و همچنین راه های احقاق حق با هم فرق دارد و این ناشی از باورهای سیاسی،اجتماعی و فرهنگی آن ها است.

نمونه داخلی اعتصاب برای دریافت حق و حقوق بازیکنان هم فصل پیش در تیم استقلال رخ داد و بازیکنان این تیم به دلیل اینکه مدیران باشگاه نتوانستند به وعده هایشان عمل کنند و از نظر آن ها مرتکب بی اخلاقی شده بودند، حاضر نشدند تا پیش از بازی آخر در لیگ برتر مقابل سپیدرود در اردو حاضر شوند. فرهاد مجیدی،سرمربی وقت استقلال هم به دنبال این بود تا ساعاتی قبل از انجام قطعی این تصمیم آن ها را از انجام آن منصرف کند که در نهایت وقتی که وعده‌های باشگاه به نتیجه نرسید او نیز مجبور به تمکین از این تصمیم دسته جمعی بازیکنان شد تا آخرین حضور آبی‌ها در استادیوم آزادی برای انجام بازی پایانی فصل مقابل سپیدرود بدون حضور بازیکنان در اردو همراه شود.

در این میان عده ای هواداران استقلال بازیکنان این تیم را به بی تعصبی و بی اخلاقی متهم کردند اما از طرفی عده ای دیگر هم بازیکنان را مستحق دریافت پول خود می دانستند و معتقد بودند باشگاه اخلاقا و قانونا باید به وعده ها و تعهدهای مالی خود در قبال بازیکنان عمل کند.

نظراتی که هیچ کدام نه مطلقا غلط و نه مطلقا درست است و همین تعارضات باعث می شود تا هر دو طرف دعواهای این چنینی برای خود حق قائل باشند.

مشروح این گزارش را اینجـــا بخوایند.

256 43

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.