چ. آوریل 17th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

چشمی: از تصاویر مشخص است کدام تیم خوشحال شد

1 min read

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روزبه چشمی بعد از دربی در جمع خبرنگاران گفت: قبل از مسابقه خیلی از پرسپولیسی‌ها صحبت کرده و گفته بودند راهی جز برد استقلال ندارند. فکر می‌کنم آخر بازی مشخص شد کدام تیم برای بردن و کدام تیم برای نباختن آمده بود.

او درباره اعتراض‌های شدیدش پس از پایان مسابقه ابراز کرد: بخاطر مساوی ناراحت بودم.

مدافع استقلال درخصوص داوری بازی با پرسپولیس عنوان کرد: بصورت کلی روی صحنه‌های گل صحبت نمی‌کنم. من برای آقای بیژن حیدری احترام زیادی قائل هستم چون انسان متشخصی هستند ولی مهم پنالتی گرفتن یا نگرفتن در یک بازی نیست. با یک خطا می‌توانید یک تیم را یک ربع در زمین خودش نگه دارید و یک تیم را بالا بیاورید.

چشمی تصریح کرد: خطاهای کوچک در میانه زمین و پشت محوطه جریمه ما اعلام می‌کرد و به خودشان هم گفتم که بلااستثناء همه سودها را به سود پرسپولیس زدند. خطاهای شدیدی در کناره‌های زمین که شدیدتر از برخوردهای ما بود را به سود استقلال نگرفت و بدون شک از دقیقه یک تمام صحنه‌های ۵۰-۵۰ را برای پرسپولیس خطا اعلام کرد.

او یادآور شد: اوساگوآنا بخاطر شوت زدن توپ به سمت تماشاگران ما باید بدون شک کارت زرد می‌گرفت و هر داوری بود بخاطر این حرکت غیرورزشی علیه تماشاگران حریف کارت زرد نشان می‌داد و در ادامه مسابقه هم که این بازیکن اخطار گرفت و باید اخراج می‌شد. حتما مهم نیست که پنالتی گرفته شود و اگر صحنه‌های کوچک را به یکدیگر بچسبانید، می‌تواند در نتیجه مسابقه تاثیرگذار باشد.

مدافع استقلال عنوان کرد: بدی کارشناسان ما این است که فقط صحنه‌های گل را کارشناسی می‌کنند و والسلام؛ ای‌کاش ۱۰ خطایی که در میانه زمین به سود پرسپولیس گرفته شد و ۵ خطایی که برای ما نگرفتند را هم بگویند تا ببینیم در زمین چه اتفاقی می‌افتد.

چشمی درباره اینکه بدشانسی آوردند یا عدم تمرکز روی گل‌های خورده داشتند، گفت: باید دو گلی که خوردیم، بررسی شود ولی اشتباه که نبود، شاید عدم تمرکز اتفاق افتاد. همه بچه‌ها تلاش خود را انجام دادند و با تمام خستگی‌ها زحمت کشیدند. از این نتیجه خیلی خیلی ناراحت هستیم.

او تاکید کرد: قبل از مسابقه دوست نداشتم صحبت کنم چون پرسپولیسی‌ها مدام مصاحبه کردند و گفتند قطعا تیم بهتری از ما هستند و چاره‌ای جز بردن ندارند؛ آنها خودشان را خیلی دست بالا گرفته بودند، اما من بخاطر اینکه قبل از بازی حرفی نمی‌زنم، واکنشی نداشتم ولی امروز مشخص شد و تصاویر مشخص بود که چه کسی خوشحال است.

مدافع استقلال درباره اینکه پرسپولیسی‌ها می‌گویند اگر بازی ۵ دقیقه دیگر ادامه داشت، گل سوم را هم می‌زدند، عنوان کرد: مطمئن باشید همین الان هم به رختکن برویم و لباس عوض کنیم، ۳ تا ۹۰ دقیقه دیگر هم نمی‌توانند به ما گل بزنند.

255 43

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.