ج. آوریل 19th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

شفاف‌سازی مدیر استقلالی در مورد کمک میلیاردی به پرسپولیس

چندی پیش خبری در رسانه های مختلف کشور در مورد کمک مالی عبدالرضا موسوی عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات گابریل کالدرون منتشر شد که حالا موسوی توضیحاتی در این مورد در یک گفتگوی اینستاگرامی داده است.

او در این مورد گفت: « صد بار این موضوع را توضیح داده ام. هر کسی در این مورد سندی رو کند. خیلی واضح است. هر کسی سند دارد بیاورد. حرف خیلی می توانند، بزنند ولی حرفی که روی باد هوا زده شود، که درست نیست.»

موسوی ادامه داد:« این ها هدفمند است. ممکن است بخواهند موسوی را خراب کنند یا باشگاه استقلال را خراب کنند یا حتی پرسپولیس. این ها اتاق فکر دارند و ما نمی دانیم که چه هدفی پشت کارهای آنها است. شاید به خاطر ناکامی هایی که باشگاه دارد، این حرف ها را می زنند تا کمی حواس ها را پرت کنند و .. به هر حال باز هم می گویم، هر کسی سند دارد بیاورد.»

او در مورد اینکه می گویند چک داده، توضیح داد:« خب اگر چک دادم، سند وجود دارد و همان را بیاورند. می گویند من پول کالدرون را داده ام. اول 2 میلیارد بود. بعد 3 میلیارد بود و بعد شد 10 میلیارد. حرف زیاد است ولی اگر سند هست، بیایند و توضیح بدهند»

عضو سابق هیئت مدیره استقلال در ادامه بیان کرد:« من می خواستم اتفاقا آقای حمیداوی را روی خط بیاورم تا او توضیح بدهد؛ چون به هر حال اگر من پولی داده باشم، باید به حساب ایشان رفته باشد.»

254 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.