ج. آوریل 19th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

شیخ ۲۲۰ هزار دلار می‌خواهد، میلیچ ۲۸ هزار دلار

همه چیز از پیام تشکرآمیز احمد سعادتمند از ایمان ابراهیمی یک هوادار استقلال که در خارج زندگی می‌کند، آغاز شد. مدیرعامل استقلال تشکر کرد از او به خاطر اینکه پرداخت بخشی از دستمزد دیاباته و میلیچ را آغاز کرده و قرارداد شیخ را هم کامل در آینده پرداخت خواهد کرد. سعادتمند گفت: «باید اذعان داشت ایرانیان خارج از کشور با اعتماد متقابل توان همکاری و مشارکت با مجموعه ما را به خوبی دارند و حتی می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.» او ادامه داد: «از دوست خوبم ایمان ابراهیمی تشکر می‌کنم. این هوادار پرداخت قراردادهای دیاباته و میلیچ را آغاز کرده و به زودی کل قرارداد شیخ را پرداخت می‌کند! امیدواریم او را به زودی در تهران ببینیم.» در پایان حرف‌های سعادتمند هم ذکر شده بود ابراهیمی مدیرعامل چند شرکت اقتصادی در نروژ است و طی سال‌های اخیر بارها اعلام کرده از باشگاه استقلال حمایت می‌کند!

برای همه عجیب بود که چطور یک هوادار استقلال قبول کرده از جیب خود دستمزد این دو بازیکن را روی هم پرداخت کند؟ برای آن‌ها که در این چند ساله اخبار استقلال را پیگیری می‌کنند، ابراهیمی چهره غریبه‌ای نیست. او در نروژ زندگی می‌کند و رستوران‌دار است. در ماجرای جدایی تیام و جپاروف هم نام او مطرح شد، وقتی قول داد این دو بازیکن را حفظ کند! کمی بعد، اما این دو بازیکن سر از باشگاه‌های دیگری درآوردند تا همان روزها خبرگزاری ایسنا مطلبی تند بنویسد که ابراهیمی با طرح این بحث‌ها دنبال معروفیت است.

روز گذشته هم وقتی کانال رسمی باشگاه استقلال نام او را به میان آورد، طرفداران استقلال ناگهان یاد ماجرای تیام و جپاروف افتادند و به همین خاطر فاتحه دیاباته و میلیچ را خواندند. برای آن‌ها سؤال بود که چطور سعادتمند از اتفاقات همین یک سال قبل استقلال خبر ندارد؟

رقم بدهی استقلال به میلیچ و دیاباته
این شیخ دیاباته و میلیچ بودند که می‌توانستند فاش کنند آیا ماجرا ساختگی است یا واقعیت دارد؟ خیلی زود هروویه به حرف آمد و در مصاحبه‌ای گفت: «تا این لحظه هیچ پولی به حساب من نیامده است!» دیاباته هم از طریق نزدیکانش به رسانه‌های ایرانی خبر داد که پولی به حسابش نیامده است. این یعنی هر دو بازیکن خارجی استقلال حرف‌های احمد سعادتمند را تکذیب کردند که البته توضیح مدیرعامل این خواهد بود که پول در حال انتقال است و شاید در روزهای آینده به حساب‌شان واریز شود.

ولی شاید بد نباشد بدانید این دو بازیکن در حال حاضر چقدر از باشگاه می‌خواهند؟ کنکاش‌های خبرورزشی نشان داد استقلال باید ۲۲۰ هزار دلار به شیخ دیاباته بدهد. این مبلغ شامل بخشی از دستمزد او به همراه آپشن‌های قراردادش از جمله گل زدن، پاس گل دادن و… است. استقلال تا به حال زیر ۳۰۰ هزار دلار به این بازیکن پرداخت کرده و مبلغ کل قرارداد او ۵۷۰ هزار دلار است. الان نمی‌شود دقیق گفت که اگر باشگاه ۲۲۰ هزار دلار را بدهد، دقیقاً چه مبلغ دیگری باید به او بپردازد. استقلال به هروویه میلیچ هم باید رقم ۲۸ هزار دلار بپردازد. روی هم رفته استقلال باید ۲۴۸ هزار دلار پرداخت کند که با توجه به قیمت دیروز دلار رقمی حدود ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است. در شرایط فعلی استقلال ندارد که این پول را بدهد. اگر هم داشته باشد، باید یک رقمی اضافه‌تر بدهد تا پول را به دبی یا ترکیه ترانسفر کنند و بعد از آن به دست میلیچ و دیاباته برسد. در هر صورت برای مشخص شدن همه چیز باید چند روز دیگر صبر کرد. شاید اقدامات برای پرداخت پول صورت گرفته باشد ولی…

256 43

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.