پ. آوریل 18th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

سه بازی حیاتی مجیدی مقابل دو استقلالی

سه بازی آینده استقلال نقش بسیار مهمی در تعیین وضعیت این تیم و همچنین سرنوشت فرهاد مجیدی دارد. این سه بازی نشان می‌دهد که فرهاد مجیدی تا چه می‌تواند به دو وعده‌ بزرگش یعنی گرفتن سهمیه آسیا از طریق لیگ برتر و همچنین قهرمانی در جام حذفی نزدیک شود.

استقلال شنبه هفته آینده در یک بازی بسیار حیاتی با سپاهان بازی دارد. دو تیمی که در کنار تراکتور، سه تیم 45 امتیازی لیگ را تشکیل می‌دهند و فولاد هم در صورت پیروزی در بازی معوقه‌اش می‌تواند هم امتیاز آنها شود. این وسط شهرخودرو هم منتظر لغزش هر کدام از این تیم‌هاست تا جای آنها را در رده‌های بالای جدول بگیرد.

در چنین شرایطی اگر استقلال می‌خواهد مدعی اصلی نایب قهرمانی لیگ برتر و سهمیه باشد باید هر طور شده سپاهان را شکست دهد. استقلال پنجشنبه هفته آینده یک بازی حیاتی و مهم دیگر در لیگ دارد و باید در مشهد به مصاف شهرخودرو برود. تیمی که با سهراب بختیاری‌زاده به دنبال گرفتن سهمیه آسیاست و سهراب هم امیدوار است مثل نکونام و محمود فکری، از همبازی سابقش امتیاز بگیرد. مجیدی که تقابل با مربیان استقلالی را نبرده، با امیرقلعه نویی و سهراب بختیاری زاده روبرو می شود. این دو بازی تا حد زیادی تکلیف جایگاه استقلال در جدول را مشخص خواهد کرد اما بعد از این دو دیدار مهم، نوبت به تقابل استقلال و سپاهان در جام حذفی می‌رسد.

دیداری که قرار است 20 مرداد برگزار شود و مجیدی برای رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی باید هر طور شده از سد سپاهان بگذرد. قلعه‌نویی هم که قهرمانی در لیگ را از دست داده، دوست دارد با قهرمانی در جام حذفی، محبوبیت از دست رفته‌اش در اصفهان را تا حدی بازگرداند و مدیران سپاهان را متقاعد کند که می‌توانند برای فصل آینده هم روی او حساب کنند. هر چند ممکن است که کلا سپاهانی‌ها برای فصل بعد به دلایلی که قبلا هم درباره اش نوشته بودیم بی خیال امیر قلعه نویی شوند. به همین دلیل او بازی جام حذفی مقابل استقلال را به چشم بازی مرگ و زندگی می‌بیند و حالا باید دید فرهاد می‌تواند از این سه‌گانه خطرناک به سلامت عبور کند یا نه. سه گانه ای که البته خواب و خوراک را از همین دیشب بر فرهاد مجیدی حرام کرده و او به فکر سربلند شدن در آزمایش این سه بازی حساس است. استقلال پس از دو بازی حساس مقابل سپاهان و شهرخودرو در تهران و اصفهان، دو بازی نسبتا آسان با پیکان در آزادی و شاهین در بوشهر دارد.

256 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.