پ. آوریل 18th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

سرمربی استقلال درباره دانشگر کوتاه نمی‌آید

 محمددانشگر و فرشید باقری دو بازیکنی هستند که بعد از دیدار استقلال و پیکان مورد غضب فرهاد مجیدی قرار گرفتند و از تیم کنار گذاشته شدند. موضوع این دو بازیکن البته باهم تفاوت دارد و اگر مجیدی بخواهد با در نظر گرفتن جریمه نقدی باقری را به ترکیب تیمش برگرداند، درباره دانشگر کوتاه نخواهد آمد.

با توجه به اینکه دانشگر چند هفته قبل هم به خاطر جر وبحث با دانشگر اخراج شده بود و با وساطت اطرافیان و البته بعد از جریمه نقدی توسط باشگاه به تمرینات برگشت، مجیدی اینبار به اطرافیانش هشدار داده که هیچ کس درباره دانشگر وساطتی انجام ندهد و به هیچ عنوان حاضر به بازگشت او نیست.

مجیدی روز گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود که مدافع تیمش می‌تواند آزادانه به هر تیمی می‌خواهد بپیوندد و دیگر جایی در تیمش ندارد و حالا هم قصد کوتاه آمدن از موضع خود را ندارد.

این در حالی است که دانشگر امروز در جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال هم حضور یافت و از رفتارش ابراز ندامت کرد اما به نظر نمی‌رسد این اقدام هم تاثیری در تصمیم فرهاد مجیدی داشته باشد. با این حساب تا زمانی که مجیدی سرمربی استقلال باشد، بعید است دانشگر جایی در این تیم داشته باشد.

255 41

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.