پ. آوریل 18th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

خشن مثل دربی ۹۳

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین، دربی ۹۳ پایتخت با برتری استقلال مقابل پرسپولیس در ضربات پنالتی همراه شد و این تیم توانست به فینال جام حذفی صعود کند تا حریف تراکتور برای کسب عنوان قهرمانی شود.

دربی ۹۳ به خاطر شرایطی که در جریان بازی رقم خورد از جذابیت بالایی برخوردار بود اما تعداد خطاهای بالایی در این مسابقه صورت گرفت. در پایان ۱۲۰ دقیقه جدال دوتیم ۵۰ خطا صورت گرفت که سهم پرسپولیس در تعداد خطاها و کارت زرد بیشتر از استقلال بود.

در این دیدار استقلال ۲۳ و پرسپولیس ۲۷ خطا را انجام دادند؛ با وجود اینکه تعداد خطاهای دو تیم تفاوت فاحشی با یکدیگر ندارند اما پرسپولیس در این مسابقه به خصوص در نیمه اول خشن تر از استقلال بود و سیامک نعمتی از جمله بازیکنانی بود که تعداد خطاهای زیادی در این بازی انجام داد و حتی بازیکنان استقلال اعتقاد داشتند داور باید به او کارت زرد دوم را هم نشان دهد .

قطعا کشیده شدن بازی به وقت های اضافه باعث بیشترشدن تعداد خطاها می شود اما در این بازی شاهد خطاهای زیادی بودیم که همین موضوع باعث توقف های پرشمار در بازی شده بود. ثبت ۵۰ خطا در یک بازی فوتبال در تمام دنیا نشان از خشن بودن بازی دارد؛ حتی اگر کارت قرمزی داده نشود و تعداد کارت های زرد هم کمتر از ۵ باشد.

بسیاری از خطاهای صورت گرفته نیز کاملا غیرحرفه ای و حتی در میانه میدان بود که هیچ دلیل فنی برای انجام این خطاها وجود نداشت.

به جز یکی دو صحنه، بازیکنان در جریان بازی درگیری و بحث با یکدیگر نداشتند اما شاید با این تعداد خطا در حضور تماشاگران شرایط و جو مسابقه به شکل دیگری پیش می رفت. حضور تماشاگران در ورزشگاه و خطاهای زیاد قطعا با واکنش آن ها روبه رو می شد که می توانست سبب جنجالی شدن این مسابقه شود.

254 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.