ج. آوریل 19th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

مددی: پول را پرداخت کنیم پنجره باز می شود

1 min read

احمد مددی پس از عقد قرارداد محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال اظهار کرد: در زمان ورود من با مسائل و چالش‌ها روبه‌رو بودیم و باید مشکلات را حل می‌کردیم. در ابتدا بحث حرفه‌ای سازی را پیگیری کردیم و همکاران من جلسه‌های مختلف را برگزار کردند تا موارد خواسته شده را آماده کنیم. وبیناری با مسولان AFC داشتیم تا آخرین خواسته‌های آن‌ها را اجرایی کنیم و تمام طلب‌ها پرداخت کردیم و مشکلی وجود ندارد. 

وی درباره وضعیت کنعانی‌زادگان هم گفت: من برای این بازیکن به عنوان بازیکن ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. من تلاش کردم با همه عزیزان بر مبنی فهم مشترک صحبت کنیم و درباره حرفه‌ای سازی هم تمام اطلاعات را بارگزاری کردیم و به نتایج خوبی خواهیم رسید. 

او همچنین گفت: دخل و خرج باشگاه به هم نمی‌خورد. به خاطر عدم توازن بین هزینه و درآمد مشکلاتی ایجاد کرده است. هیأت ‌مدیره تلاش می‌کند تا بتوانیم بر چالشهای مالی غلبه کنیم. اگر بر اساس بودجه پیشنهادی و بودجه عملی کار کنیم، مطمئنا مشکلی نخواهیم داشت. 

مددی همچنین درباره افزایش قرارداد بازیکنان هم گفت: مقداری در این زمینه کوتاهی صورت گرفته است. آن چیزی که مشخص است، با توجه شرایط حال حاضر کشور، عقد قرارداد باید بر اساس شرایط روز باشد. اگر قراردادهای نجومی منعقد گردد، باشگاه‌ها به نیم فصل هم نمی‌رسند. 

او در پاسخ به این سوال که آیا در باشگاه استقلال قراردادهای نجومی منعقد شده است یا خیر، گفت: متاسفانه بی نظمی‌های مالی وجود دارد که باید برای آن تدبیری بیاندیشیم. 

مددی درباره بحث دیاباته و میلیچ هم گفت: درباره دیاباته وکیلش ۵ اکتبر نامه‌ای به باشگاه داده که در آن ١٠ روز به باشگاه فرصت داده است. ما تا ١۴ اکتبر فرصت داریم مطالبات او را پرداخت کنیم. تدابیری اندیشیده شده و همه تلاش من و اعضای هیات مدیره این است که بتوانیم این مطالبات را پرداخت کنیم و این دو بازیکن را حفظ کنیم. 

وی درباره زمان باز شدن پنجره نقل‌انتقالاتی باشگاه استقلال هم گفت: ما بابت یک بازیکن، یک سرمربی و یک باشگاه بدهی داریم که پنجره ما بسته شده است. اگر پول را پرداخت کنیم پنجره باز می‌شود. در جلسه برای همه این بدهی‌ها تدبیر اندیشیده شده و اگر دوستان به قول خود عمل کنند، من خیلی امیدوارم بتوانیم بدهی‌ها را پرداخت کنیم تا بتوانیم بازیکنان جدید را داشته باشیم. 

سرپرست باشگاه استقلال درباره وضعیت سعید واسعی هم گفت: رضایت واسعی را از باشگاه پیکان نتوانستیم بگیریم و درباره فسخ قرارداد او نمی‌توانم اظهار نظر کنم. در این زمینه با مدیریت پیکان صحبت کردم که گفتند فسخ سعید واسعی درست نیست باز هم من اظهار نظر نمی‌کنم. باید در محیط شفاف کار کنیم. با مهدی‌پور هم صحبت کردیم اما به توافق نرسیدیم. قرار است بررسی کنند اگر شرایط ما را بپذیرند به توافق می‌رسیم. ما پیگیر علی کریمی هستیم و هیچ چالشی با او نداشتم چون او از بازیکنان با اخلاق است و امیدواریم او را در کنار خودمان داشته باشیم. 

بیشتر بخوانید: امیری: فکری چطور مبلغ قرارداد را دید اما رقم فسخ قرارداد را ندید؟

253 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.