ج. آوریل 19th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

شادی جالب مدافع شمالی استقلال/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عارف غلامی که پس از برگزاری دیدار دربی دو بازی را نیمکت نشین شده بود، در بازی هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان به ترکیب تیمش بازگشت و اتفاقا عملکرد خوبی را نیز از خود به نمایش گذاشت.

غلامی که به همراه یزدانی و دانشگر خط دفاع ۳ نفره تیمش را تشکیل داده بود، برای دومین بازی پیاپی با سیستم ۳۵۲ پای به زمین مسابقه گذاشت و یکی از خوب های استقلال بود.

غلامی در این مسابقه آمار شگفت انگیز ۹۶ درصد پاس صحیح را از خود به جای گذاشت. او در این بازی ۱۰۱ بار به هم تیمی هایش پاس داد که از این تعداد، تنها ۴ پاس او به درستی به مقصد نرسیدند.

او همچنین ۷ عملکرد دفاعی موفق نیز از خود به نمایش گذاشت و با ۳ نبردهوایی موفق، نمره ۷.۶ را کسب کرد و دومین بازیکن برتر زمین لقب گرفت. غلامی پس از دربی، دومین بازی خود را نیز با عملکرد خوب، پشت سر گذاشت.

عارف غلامی در پایان این دیدار، بر کف دست خود نوشته ای جالب را در معرض دید عکاسان قرار داد. او که متولد گرگان است، روی کف دست خود نوشت: دنیا گرگان، لمسک، مازندران و هزار جریب! لمسک روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان گرگان که غلامی در آنجا متولد شده است. هزار جریب هم یکی از دو بخش شهرستان نکا در استان مازندران ایران است.

شادی جالب مدافع شمالی استقلال/عکسشادی جالب مدافع شمالی استقلال/عکس

۲۵۶ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.