پ. آوریل 25th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

بیانی: میلیاردها تومان خرج نیومایرها می‌کنند، ولی پول پورحیدری را نمی‌دهند

روزنامه خبرورزشی نوشت: شاهین بیانی به شدت از دست مدیران باشگاه ناراحت است. او تأکید دارد رفتار مناسبی با خانواده منصور پورحیدری صورت نگرفته است.

استقلال در آرامش مشغول تمرین است. به نظرتان این مسئله کمک حال تیم می‌شود؟
تیم را باید در کوران مسابقات دید، ولی در این‌که آرامش به استقلال کمک می‌کند هیچ شکی وجود ندارد. برای استقلال، شروع خوب خیلی مهم است. طی این سال‌ها یکی از مهم‌ترین دلایل عدم موفقیت تیم ما، استارت نامناسب آن بوده است و این اتفاق دیگر نباید رخ بدهد.

آکادمی استقلال دوباره دستخوش تغییر شد.
برای اصغر حاجیلو عزیز آرزوی موفقیت می‌کنم، ولی به نظرم جابه‌جایی‌های متوالی در آکادمی یعنی اینکه کار خوب انجام نمی‌شود. شما فولاد خوزستان را ببینید؛ این باشگاه ۲۰ سال است روی سطوح پایه کار اصولی می‌کند و پاداش آن را هم گرفته است. تیم‌های پایه استقلال می‌توانند خیلی از مشکلات ما را حل کنند. همین مجید حسینی را ببینید؛ این بچه طی کمتر از ۸ ماه از یک بازیکن کم‌نام و نشان به ترکیب ثابت تیم ملی در جام جهانی رسید و لژیونر شد تا کلی پول گیر استقلال بیاید.

خانم فریده شجاعی، همسر منصور پورحیدری به شدت از دست مدیران باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالبات منصورخان شاکی است.
واقعاً برای استقلال متأسفم که پورحیدری باید از آن طلبکار باشد. مردی که واقعاً برای استقلال زحمت کشید و در حق این تیم پدری کرد، حالا ۲٫۵ سال است فوت کرده، ولی متأسفانه هنوز حق مطلب در موردش ادا نشده است. خود خانم دکتر هم عضو باشگاه استقلال بوده و یکی از اعضای خانواده ماست. چطور برای بازیکنان بی‌کیفیت خارجی مثل نیومایر میلیاردها تومان پول خرج می‌کنند، ولی پول بزرگانی مثل پورحیدری را نمی‌دهند؟

ظاهراً از عدم توجه مدیران استقلال به پیشکسوتان بابت سالگرد قهرمانی این تیم در جام باشگاه‌های آسیا به شدت دل‌خور هستید.
بله، گلایه دارم. ما که هدف و انتظار مالی نداریم. سال قبل تعدادی از هواداران با گل و شیرینی سر تمرین پیشکسوتان استقلال آمدند و سالگرد دومین قهرمانی ما را تبریک گفتند، ولی مدیران باشگاه حتی زحمت یک ضیافت و تقدیر از بچه‌ها را به خودشان ندادند.

این عکس‌ها را هم ببینید: بلایی که در ایران سر دوچرخه‌سوار آلمانی آوردند

43503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.