ج. آوریل 19th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

کادر پزشکی استقلال: باقری مصدوم شود، ارتباطی به ما ندارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرشید باقری در دربی برگشت لیگ هجدهم از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و چند هفته‌ای از بازی‌های استقلال را از دست داد.

در شروع تمرینات آماده‌سازی برای فصل جدید، باقری به جای اینکه پای خود را جراحی کند، پس از مشورت با چند پزشک تصمیم گرفت که تمرینات اختصاصی انجام دهد. به همین دلیل کم‎کم خود را به تمرینات گروهی رساند. در بازی هفته دوم مقابل فولاد خوزستان، باقری بار دیگر از این ناحیه آسیب دید و پزشکان به این بازیکن گفتند که باید مچ پایش را جراحی کند، اتفاقی که اگر بیفتد هافبک استقلال را چند ماه از میادین دور می‌کند.

هافبک استقلال باز هم برای عمل جراحی دو دل شد و تصمیم گرفت با تقویت پای خود قید جراحی را بزند. او همچنین با یک پزشک دیگر هم مشورت کرد و در نهایت زمان را از دست داد و قید جراحی را زد. کادر پزشکی استقلال هم در واکنش به تصمیم باقری به مدیران باشگاه گفتند که این بازیکن شخصا تصمیم گرفته و همه چیز دیگر به خود او و باشگاه ارتباط دارد؛ اگر این بازیکن دوباره مصدوم شود، ارتباطی به کادر پزشکی نخواهد داشت.

مسئولان باشگاه استقلال هم با توجه به اینکه قصد ندارند ریسک کنند و در صورت مصدومیت باقری او را از دست بدهند، در پی بررسی شرایط این بازیکن هستند تا تصمیم نهایی را درباره این بازیکن بگیرند.

256 43

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.