ش. آوریل 20th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

پیروزی پرگل استقلال در بازی دوستانه

استقلال در فاصله تعطیلات دو هفته‌ای لیگ تصمیم گرفت امروز برای بازیکنان تیمش یک بازی دوستانه در نظر بگیرد که در این بین تیم میلاد مهر برای این بازی انتخاب شد.

در نیمه اول استقلالی‌ها با ترکیب اصلی به زمین رفتند و با وجود داشتن موقعیت های پرتعداد نتوانستند دروازه حریف را باز کنند و در این بین دروازه‌بان تیم فوتبال میلاد مهر نمایش خوبی از خود نشان داد.

اما در نیمه دوم استراماچونی ترجیح داد از بازیکنان جوانی مثل رضا آذری، سجاد آقایی زکریا مرادی و امیرحسین کارگر استفاده کند که اتفاقا این بازیکنان توانستند جریان بازی را به نفع استقلال تغییر بدهند.

در دقیقه ۷۴ بازی سجاد آقایی موفق شد سانتر وریا غفوری را با یک ضربه فنی وارد دروازه حریف کند تا همچنان به روند رو به رشد خود در استقلال ادامه بدهد.

در دقیقه ۷۸ اما پاس عمقی  مسعود ریگی با ضربه فنی محمد دانشگر وارد دروازه میلاد مهر شد تا آبی‌ها با نتیجه دو بر صفر از رقیب گمنام خود جلو بیفتد.

اما در دقیقه ۸۶ این زکریا مرادی بود که توانست دروازه حریف را باز کند او پاس عمقی شاهین طاهرخانی را از بالای سر دروازه بان وارد دروازه میلاد مهر کرد تا آبی‌ها یک پیروزی پرگل را در پایان بازی برابر رقیب گمنام خود جشن بگیرند.

255 41

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.