پ. آوریل 18th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

واکنش وریا غفوری به تهدید کانال‌های هواداری

1 min read

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال بعد از برتری 2-0 تیمش مقابل پارس جنوبی در خصوص این مسابقه گفت: از اول فصل خیلی تلاش کردیم اما متاسفانه بدشانسی یا عدم تمرکز باعث شده بود خوب نتیجه نگیریم. خوشبختانه تیم در مسیر درستی قرار گرفته است و امیدوارم این روند را ادامه دهیم و در جایگاه بهتری در جدول قرار بگیریم. 

غفوری همچنین در صحبت هایش در خصوص مشکلات مالی باشگاه اینطور گفت: تازه اول راه‌مان است و تنها مشکلی که ممکن است به تیم ضربه بزند مشکلات مالی است که ممکن است تمرکز بازیکنان را به هم بریزد. متاسفانه از مطالبات فصل جاری یک هزار تومانی هم دریافت نکرده‌ایم. شاید مطالبات فصل قبل تسویه شده باشد اما از فصل جدید هزار تومان هم نگرفته‌ایم. اعتصاب نمی‌کنیم اما برای حق و حقوق‌شان می‌جنگند. بچه‌ها آنقدر باغیرت هستند که تحت هر شرایطی وقتی وارد زمین می‌شوند برای استقلال و هوادارانش جان‌شان را می‌دهند.

غفوری درباره مطلبی که در یکی از کانال‌های هواداری تراکتور در اعتراض به پستی که او در حمایت از حمله ترکیه به سوریه منتشر کرده بود و او را تهدید کرده بودند، گفت: افرادی که این پیام را منتشر کرده‌اند قطعا متوجه منظورم نشده‌اند. بحث من انسانیت است نه کرد و ترک. زندگی افراد بسیاری تحت الشعاع جنگ قرار گرفته و آواره شده‌اند. مطمئنا این فرد ترک آذربایجان و تبریز نبوده است.

43257

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.