ش. آوریل 20th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

استقلال به سراغ یک ایتالیایی دیگر رفت؛وزارت ورزش موافقت می‌کند؟

پس از چند روز مذاکرات مسئولان استقلال و آندره‌آ استراماچونی، این مربی پاسخی به نمایندگان باشگاه نداد. مدیران استقلال همزمان با چند مربی برای هدایت این تیم مذاکره کرده بودند که گزینه اصلی آنها یکی از مربیان معروف ایتالیایی است.

با این مربی ایتالیایی توافق اولیه انجام شده و در صورتی که مدیران استقلال از وزارت ورزش و جوانان مجوز بگیرند، برای توافق نهایی اقدام خواهند کرد.

این در حالی است که صحبت‌هایی مبنی بر حضور مربیانی نظیر اسکوچیچ در استقلال مطرح شده اما این مربی با صنعت نفت قرارداد دارد  و آبادانی‌ها نیز مخالف جدایی او هستند.

254 43

1 thought on “استقلال به سراغ یک ایتالیایی دیگر رفت؛وزارت ورزش موافقت می‌کند؟

  1. در حال حاضر با آمدن فرهاد مجیدی خیلی در این برهه از زمان موافق نیستم و باید نظر هواداران و طرفداران و دوستداران تیم فوتبال استقلال را پرسیده شود.
    من نمی گویم استراماچونی را برگردانید ولی اگر مدیران کمی عاقلانه تر با مربی خارجی خود رفتار می کردند و او را دست نمی انداختند دیگر نیازی
    برگرداندن مربی خود نبود و الان هم دچار مشکل نمی شدیم.
    صحبت من روی آقای امیرحسین فتحی که خودش آن مربی را آورد ولی پولش را نداد و در آخربه حرفهای وزارت پرسپولیسی اهمیت داد. یکی از ارادات ما ایرانیان این است از سرمربیان خارجی خود نتیجه می خواهیم و این جلوی پیشرفتمان در ورزش را می گیرد.
    اگر ما خواهان پیشرفت هستیم باید از مربی خارجی برای رده های سنی پایین تر استفاده شود این رده های سنی عبارتند از نونهالان- نوجوانان- جوانان و امید.
    ما فقط از سرمربی خارجی نتیجه می خواهیم و این یعنی ما نتیجه گرا هستیم تا پیشرفت گرا باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.