ج. آوریل 19th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

ماجرای یک صفر اضافی و بدهکاری یک و نیم میلیاردی استقلال به یک دلال!

به گزارش ورزش سه، جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در رابطه با این سوال که آیا این کمیته در این روزهای خاص فعالیتش را دنبال می‌کند یا خیر، گفت: ببینید ما امورات جاری کمیته را انجام می‌دهیم، ولی خب به هر حال تعطیلی لیگ همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده است.

رئیس کمیته تعیین وضعیت در پاسخ به این سوال که آیا بدهی باشگاه استقلال به یک مدیربرنامه یک میلیارد و پانصد میلیون تومان است، تصریح کرد و افزود: این یک خطای تایپی بوده است و در واقع این بدهی ۱۵۰ میلیون تومان است.

سوال بعدی از نورشرق در مورد وضعیت پرونده دو باشگاه نساجی مازندران و شهر خودرو بود که او با اشاره به اینکه این رای با وجدان کاری کامل صادر شده است، اضافه کرد: این پرونده البته در کمیته استیناف در دست بررسی است و هر تصمیمی آن‌ها بگیرند، لازم الاجرا خواهد بود.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که میلاد سرلک و حسن جعفری دو بازیکن سابق نساجی مازندران ادعا کرده اند، سازمان لیگ قرارداد آن‌ها را فسخ کرده و اگر مشکلی بوده، چرا این کار انجام شده است، اینطور توضیح داد: در واقع سازمان لیگ فسخ را تایید نمی‌کند و می‌گوید اصلا من مسئولیتی در مقابل فسخ ندارم. این در برگه قرارداد نوشته شده است.

43 43

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.