ج. آوریل 19th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

ستاره‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور قوانین قرنطینه را دور زدند

همین چند روز پیش در اطلاعیه شماره ۱۰ ستاد مقابله با کرونا در ورزش اعلام شد، کلیه مسابقات ورزشی تا پایان اردیبهشت تعطیل است. پیرو بررسی دقیق شرایط همه گیری بیماری کرونا در سطح کشور و برابر استعلام از  ستاد ملی مقابله با کرونا کلیه رقابت‌های ورزشی تا پایان اردیبهشت تعطیل خواهد بود. همچنین باشگاه‌های ورزشی دولتی و خصوصی نیز فعلا تا ۱۵ اردیبهشت ماه تعطیل می‌باشند.

پیش از این اطلاعیه، طبق تصمیم گیری‌های گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران تا آخرین روز فروردین ماه به حالت تعلیق درآمده بود و اعلام شد تمامی تیم‌ها تمریناتشان را تعطیل کرده و به تمرینات انفرادی در قرنطینه خانگی مشغول شوند. با توجه به شیوع همه‌گیر ویروس کرونا و تصمیماتی که برای سلامتی بازیکنان و تمامی اعضای درگیر مسابقات ورزشی اتخاذ شده است، ظاهراً این مسئله چندان برای خود بازیکنان قابل توجه نیست چرا که مشخص شده است، تمرینات گروهی کوچک به صورت مخفیانه از سوی بازیکنان برخی از تیم‌ها در حال پیگیری است.

محمدرضا خانزاده و ایمان سلیمی از تراکتور، مهدی قایدی، علی کریمی و میلاد زکی پور از استقلال تهران و همینطور محمد نادری از تیم پرسپولیس بازیکنانی هستند که این قانون و تمامی اطلاعیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا را به صورت واضح زیر پا گذاشته و آن را نادیده گرفته‌اند.

اسامی نامبرده جزو بازیکنایی هستند که با تشکیل تیم‌های فوتبال در سه منطقه گلستان، میدان سپاه و شهران با لابی و روابطی که داشته‌اند سالن‌های خصوصی را اجاره کرده‌اند و در این روزها به تمرینات فوتبال مشغول هستند.

رفتار این بازیکنان به صورت مشخص زیر پا گذاشتن قوانین بوده و باید منتظر ماند و دید که باشگاه‌های مربوطه و همینطور فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی چه تصمیم در قبال آنها خواهند گرفت.

256 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.