س. آوریل 16th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

مربی سعادتمند: استقلالی‌ها همین امروز باشگاه‌شان را از دست این آقا نجات بدهند

مختار بابایی که بابت ماجراهای انتقال تیم شموشک نوشهر به شدت از احمد سعادتمند دلگیر بود برای پیشکسوتان استقلال پیام جالبی دارد. در ادامه این گفتگو را می‌خوانید:

آقای بابایی ماجرای انتقال تیم شموشک از نوشهر به تنکابن و چک ۴۰۰ میلیونی شما که برگشت خورد چه بود؟
در سال ۱۳۹۶ اسکندری، احمد سعادتمند و شافعی تصمیم گرفتند بار دیگر تیم شموشک را در دسته دو راه‌اندازی کرده و با آوردن آن به دسته یک و سپس لیگ برتر، هم فوتبال نوشهر را دوباره زنده کنند و هم سود مالی‌شان را از کنار این صعودها داشته باشند.

بیشتر توضیح می‌دهید؟
قطعاً! در آن زمان قرار شد پس از صعود تیم شموشک از سود بالا آمدن تیم از دسته دوم ۵۰ درصد سهم اسکندری، ۲۵ درصد سهم سعادتمند و ۲۵ درصد سهم شافعی باشد. جالب است بدانید شافعی برای آنکه ضمانت بدهد تیم را به دسته بالاتر می‌آورد ۱۵۰ میلیون سفته به اسکندری داد! وقتی مدیرعامل متوجه شد برای آنکه خیال شافعی راحت شود با او قراردادی ۱۵۰ میلیون تومانی بست که اسکندری با اطلاع از این موضوع تصمیم گرفت قید تیمداری در نوشهر را زده و آن را به تنکابن ببرد. آنجا بود که ماجرای من و احمد سعادتمند کلید خورد.

احمد سعادتمند را از کجا می‌شناختید؟
او در تیم حمل و نقل نوشهر شاگرد من بود و دو، سه سال مربی‌اش بودم. درباره این کار هم از من خواسته شد تا به عنوان یک کاربلد و ملی‌پوش سابق نوشهری کنارشان باشم. اصلاً قرار نبود من سهمی در سود یا ضرر تیم داشته باشم ولی وقتی اهالی نوشهر و هواداران این تیم مطلع شدند اسکندری در فرمانداری نوشهر پیش آقای شادمان، فرماندار وقت، در حال طرح موضوع انتقال تیم است، پشت در فرمانداری آمدند و بحث امنیتی شد! آنجا بود که آقای شادمان پیشنهاد داد امتیاز شموشک را از اسکندری بخرند ولی هیچ کس دسته چک نداشت.

لابد شما گفتید که دسته چک دارید؟
بله! اس‌ام‌اس احمد سعادتمند هم هست که گفت من ۴۰۰ میلیون را با ۳ ماه مهلت پرداخت، به اسکندری بدهم. پس از آن هم سعادتمند بارها در جمع دوستان و رفقا با تعریف و تمجید از مردی و مردانگی من که چک داده‌ام قسم خورد و گفت قطعاً خودش این ۴۰۰ میلیون را پرداخت می‌کند ولی زمانی که موعد چک شد نه تلفن جواب می‎داد نه می‌توانستیم در خانه اش پیدایش کنیم تا اینکه چک من برگشت خورد و در نهایت با فروش اتومبیل همسرم و لطفی که دوستانم در اصفهان به من داشتند این مشکل تا حدودی رفع شد. ولی هنوز به رفیقم بدهکارم.

حالا احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال شده است.
متأسفانه بله! به همین خاطر صد درصد نگران آینده استقلال هستم. کدام مدیر وقتی وارد جایی می‌شود اینقدر حرف‌های رؤیایی می‌زند؟ مدیر باید اول عمل کند بعد حرف بزند، تازه آن هم با احتیاط! متأسفانه احمد سعادتمند فقط به دنبال پست است ولی من نگران آینده این تیم هستم.

اما گروهی از پیشکسوتان استقلال مثل علی جباری از او حمایت کرده‌اند؟
علی جباری، اصغر حاجیلو، خدابیامرز منصور پورحیدری و… این‌ها همه از دوستان قدیمی من هستند. توصیه من به آن‌ها این است که خیلی دل به حرف‌های این آقا ندهند. او اصلاً جایگاهی در فوتبال نداشته! تیم حمل و نقل نوشهر حتی در دسته دو مازندران هم نبوده است! استقلال پر از جوانان با انگیزه است که اگر با این حرف‌های پوچ سر کار باشند، از فوتبال سرخورده می‌شوند. امیدوارم استقلالی‌ها همین امروز باشگاه‌شان را نجات بدهند. کسی که در جمع نوشهری‌ها جلوی چشم من قسم می‌خورد پولم را می‌دهد، مانده‌ام چطور شب‌ها می‌خوابد!

255 41

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.