ش. آوریل 20th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

خلیل‌زاده: موسوی گفت توان ادامه همکاری با استقلال را ندارم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسماعیل خلیل‌زاده پس از جلسه امروز هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: قدردانی می کنم از دوستان و عزیزانی که به من تسلیت گفتند و پیگیر سلامتی من بودند. بیشترین قسمت جلسه مربوط به اتفاقات اخیر و مسائل مالی بود.

خلیل‌زاده در مورد اختلافاتی که در هیأت مدیره باشگاه استقلال وجود دارد، عنوان کرد:‌اختلافات شخصی و سلیقه‌ای نیست هیأت مدیره‌ای که اختلاف نداشته باشد هیأت مدیره توانمندی نیست اگر بحثی می‌شود باید در چارچوب اخلاق باشد جلسه امروز جلسه بدی نبود و خوب بود.

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان گفت: این مسئله امروز مطرح و تصمیماتی درباره آن گرفته شد. ان‌شاءالله مدیرعامل توضیحات کامل را در این مورد می‌دهد. ۴ میلیارد تومان پرداختی داشتیم و مابقی هم پرداخت خواهیم کرد این پرداختی براساس گزارش مالی بود که امروز ارائه شد.

وی در مورد ناراحتی دیاباته و میلیچ اظهار داشت: من دیشب متوجه این موضوع شدم و بی‌خبر بودم. متأسفانه در مورد فیش‌های واریزی این اتفاق افتاد و اشتباهی بوده که صورت گرفته و آقای سلطانی در مورد آن با من صحبت کرد. سعادتمند این فیش‌ها را در اختیار سلطانی قرار دارد. سلطانی هم عنوان کرد که جعلی است و من که پرسیدیم گفت ۲ کارشناس بانکی این را تشخیص دادند.

خلیل‌زاده در مورد آخرین وضعیت منزوی گفت: منزوی در تمام این مدت زحمات زیادی کشیده همیشه همراه ما بوده الان هم هست و به کارش ادامه می‌دهد.

وی در مورد اختلافی که بین او و وزیر بر سر موسوی به وجود آمده بود، اظهار داشت:‌ این طور نبود زمانی که من مریض شدم گفتم باشگاه به یک آدم اقتصادی قوی نیاز دارد. با توجه با اختلافی که با موسوی داشتم اما نامه زدم که او برگردد و او گفت که من واقعاً توان ادامه همکاری ندارم.

256 43

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.