پ. آوریل 25th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

مذاکرات استقلال با سازمان هواپیمایی کشوری

با توجه به برنامه اعلام شده توسط سازمان لیگ، استقلال در دیدارهای خارج از خانه خود برای بازگشت به تهران دچار مشکل خواهد شد، چون اغلب دیدارهایش زمانی به اتمام می‌رسد که دیگر پروازی برای عزیمت به پایتخت وجود نداشته و آبی‌پوشان باید یک شب دیگر در خانه میزبان باقی بمانند و صبح فردا رهسپار تهران شوند.

این مسئله از چند جهت برای استقلالی‌ها مشکل‌ساز است. اول اینکه باید یک شب بیشتر پول هتل بدهند و با توجه به اینکه باید تعداد اتاق‌هایی به‌مراتب بیشتر از گذشته رزرو کنند، مسئله از لحاظ مالی دردسرساز است. علاوه بر این کاملاً بدیهی است که فرهاد مجیدی و شاگردانش دل‌شان نمی‌خواهد در چنین شرایطی که خطر ابتلا به ویروس کرونا همچنان جامعه را تهدید می‌کند، در هتل‌ها اقامت کنند.

به این موارد باید فشردگی رقابت‌های لیگ برتر را هم افزود که قطعاً بازگشت دیرهنگام برنامه تمرینات ریکاوری تیم را به طور کامل تحت تأثیر قرار خواهد داد. در همین خصوص یکی از مسئولان باشگاه استقلال گفت: «پس از اینکه تاریخ و ساعت دقیق برگزاری دیدارهای خارج از خانه ما مشخص شود، حتماً به طور مفصل با سازمان هواپیمایی کشوری مذاکره خواهیم کرد و از آن‌ها خواهیم خواست در قالب ساختارهای قانونی به ما کمک کنند. حالا یا مجبور می‌شویم که هواپیما چارتر کنیم و یا اینکه ساعت برخی پروازهای آخر شب تا حدی عوض شود و کاروان استقلال بتواند خودش را به آن‌ها برساند.»

استقلال باید در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به شهرهایی همچون اهواز، آبادان، جم و بوشهر مسافرت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.