ج. آوریل 19th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

چشمی و یزدانی دربی را از دست دادند/کریمی می‌رسد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل پرسپولیس آماده می‌کند از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد. روزبه چشمی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت و این بازیکن به دیدار با پرسپولیس نمی‌رسد. همچنین محمد دانشگر مدافع آبی‌پوشان که توسط کادر فنی بخشیده شده با مشکل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا مواجه است و این بازیکن هم به احتمال فراوان به دربی نخواهد رسید. دانشگر البته در تلاش است تا به هر شکل ممکن در صورت تشخیص کادر فنی برای آبی‌پوشان بازی کند اما ظاهراً مصدومیت وی به شکلی است که ممکن است بازی کردن او ریسک باشد.

سیاوش یزدانی دیگر بازیکن مصدوم استقلال است که مثل روز گذشته در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد اما این بازیکن نیز شرایط بازی کردن ندارد و به میدان رفتن وی و حضور در تمرینات سنگین ریسک محسوب می‌شود.

مهم‌ترین اتفاق تمرین امروز حضور علی کریمی بود. هافبک استقلال شرایط بهتری نسبت به سایر بازیکنان مصدوم این تیم دارد و امروز برای تست در محل تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد تا کادر فنی و پزشکی برای بازی روز چهارشنبه از وی تست بگیرند. وضعیت علی کریمی برای بازی با پرسپولیس همچنان در هاله‌ای از ابهام است و در صورت بهبود شرایط این بازیکن ممکن است او برای تیمش به میدان برود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام حذفی به مصاف پرسپولیس می‌رود.

255 41

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.