ش. آوریل 20th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

معاون وزیر ورزش: سرمربی استقلال در چند روز آینده انتخاب می‌شود

1 min read

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی علی نژاد پس از حضور در باشگاه استقلال اظهار کرد: درباره انتخاب سرمربی استقلال اعضای هیات مدیره باید تصمیم بگیرند که امشب در جلسه باشگاه حضور نداشتند. هر تصمیمی که هیأت‌مدیره و مدیرعامل بگیرند، وزارت خانه هم حمایت می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان ورود بازیکن و مربی خارجی ممنوع است، گفت: مگر قرار است مربی خارجی جذب کنند؟ محمود فکری ایرانی است. ما به باشگاه آمدیم و اولویت‌ها را چک کردیم.

وی در ادامه در توضیح علت حضورش در باشگاه استقلال گفت: چون به استقبال پرسپولیسی‌ها رفته بودم، باید به دیدار استقلالی‌ها هم می‌آمدم.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره مجوز حرفه‌ای سرخ‌آبی‌ها هم گفت: بالاخره باشگاه‌ها باید کارهای مربوط به مجوز حرفه‌ای خود را انجام بدهند. در این راستا امروز پرسپولیس با AFC وبینار داشتند و استقلال هم قبلا این وبینار را برگزار کرده است.

علی‌نژاد درباره انتخاب اعضای کمیته فنی استقلال هم گفت: باید پیشکسوتان معرفی بشوند تا از میان آنها برخی به عنوان کمیته فنی معرفی شوند. این فرایند زمان‌بر است.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین درباره دخالت این وزارتخانه در امور سرخ‌آبی‌ها هم گفت: ما با نظر مجمع اعضای هیأت‌مدیره را معرفی می‌کنیم و آنها خودشان تصمیم می‌گیرند. بدیهی است که با ما مشورت می‌کنند، اما تصمیم با خودشان است.

وی درباره تغییرات متعدد مدیرعامل‌های استقلال هم گفت: این تصمیمی بوده که اعضای هیات مدیره اتخاذ کرده‌اند. در یکی دو روز آینده سرمربی تیم هم مشخص می‌شود.

علی نژاد در پاسخ به این سوال که آیا استقلال قرار است ٧ میلیارد تومان برای صدور رضایت‌نامه محمود فکری بپردازد، اظهار کرد: بعید می‌دانم استقلال بخواهد چنین پولی را بپردازد. شاید اگر کار به پرداخت این پول برسد، آنها به دنبال گزینه دیگری بروند.

۲۵۵ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.