ج. آوریل 26th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

داستان یک جدایی

سپهر ستاری: ماجرای جدایی این دو پزشک با سابقه باشگاه استقلال و دیگر اعضای کادر پزشکی به اتفاقات فرودگاه دوحه برمی‌گردد؛ جایی که دو بازیکن باشگاه استقلال اقدام به خرید قلیان می‌کنند و آن را در وسایل ماساژور سابق باشگاه یعنی مهرشاد رهبر می‌گذراند که او این موضوع را به دکتر نوروزی اطلاع می‌دهد و سپس داستان به گوش احمد سادتمند و نصرالله عبدالهی می‌رسد. این حرکت دو بازیکن استقلال باعث عصبانیت شدید عبدالهی می‌شود و او جلوی این کار را می‌گیرد.

پس از این اتفاق دو بازیکن استقلال در اقدامی عجیب با ماساژور تیم دچار درگیری فیزیکی می‌شوند که همین موضوع دلخوری کادر پزشکی باشگاه را به همراه دارد و آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا زمان جریمه و عذرخواهی این دو نفر تمرینات استقلال را تحریم کنند.

نصرالله عبدالهی ضمن تایید این اتفاقات می‌گوید:« می شد با تذکر این داستان خرید قلیان را جمع کرد. لحظه ای که یکسری اتفاقات افتاد من آنجا نبودم. رفتم بودم دنبال کار پاسپورت بچه ها. وقتی آمدم دیدم بله، این چیزها رخ داده. جمع و جور کردیم و به تهران برگشتیم. همه جوره می شود توجیه کرد. هم ما می توانیم به ورزشکار بگوئیم این چه کاری است و هم او می تواند به عنوان مثال به ما بگوید قلیان را برای پدرم خریدم یا پیپ را سوغاتی برای پدرم گرفته ام. اما در کل وقتی ورزشکار می بیند چند نفر او را می بینند، بهتر است قلیان را در تهران بخرد!»

در این بین ماجرای قلیان تنها حاشیه فرودگاه دوحه نبود و آن‌طور که رسانه‌ها اعلام کردند حسین حسینی و دکتر ستوده هم دچار درگیری لفظی شده‌ بودند. حسینی پس از شکست مقابل پاختاکور مدعی شد در بازی قبلی دنده‌اش شکسته و با چنین شرایطی پا به این مسابقه گذاشته اما دکتر ستوده در مصاحبه با کانال رسمی باشگاه این موضوع را تکذیب کرد و همین اتفاق دلخوری شدید حسینی و اعتراضش به ستوده را به همراه داشت.

پس از بازگشت به تهران احمد سعادتمند به صورت علنی درباره ماجرای قلیان صحبت کرد و در ادامه سه بازیکن استقلال هم کمیته انضباطی باشگاه دعوت شدند و جریمه‌هایی هم برای آن‌ها تعیین شد که البته باشگاه اعلام کرد جرایم محرمانه است. با این حال جریمه بازیکنان استقلال کادر پزشکی سابق باشگاه را راضی نکرد و آن‌ها خواستار عذرخواهی رسمی بازیکنان شدند که این موضوع با موافقت مدیریت استقلال همراه نشد و در نهایت پس از مدتی غیبت در تمرینات، سرانجام جدایی رسمی کادر پزشکی سال گذشته باشگاه استقلال اعلام شد و همکاری طرفین پس از سال‌ها به پایان رسید.

حال باید دید عملکرد کادر پزشکی جدید استقلال چگونه خواهد بود و آیا خلا کادر قبلی به چشم خواهد آمد یا خیر؟ پس از اعلام رسمی جدایی، چند بازیکن استقلال، به خصوص آن‌هایی که در سال‌های اخیر بیشتر مصدوم شده بودند با انتشار استوری‌هایی از کادر قبلی حمایت کردند و حتی وریا غفوری خواستار حل شدن مشکلات و بازگشت کادر قبلی شده بود. شب گذشته هم اخباری مبنی بر بازگشت کادر قبلی به گوش رسید که دکتر نوروزی تکذیب کرد و به نظر می‌رسد پرونده بازگشت او و دیگر اعضای کادر پزشکی حداقل برای این فصل بسته شده است.

بیشتر بخوانید:

دکتر نوروزی خبر داغ فضای مجازی را تکذیب کرد

میلیچ به تهران رسید

سعید آقایی درگیری با قلعه‌نویی را از بیخ و بن تکذیب کرد

258 252

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.