ج. آوریل 19th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

مددی: فرشید اسماعیلی مثل پسر من است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مراسم دومین جایزه ویژه مرحوم حجازی، بزرگداشت مرحوم منصور پورحیدری و جعفر کاشانی برای پاسداشت اخلاق و انسانیت در جامعه در حال برگزاری است احمد مددی مدیرعامل استقلال در حاشیه این مراسم پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

مددی در مورد برگزاری این مراسم گفت: خیلی خوشحالم که در این مراسم شرکت می کنند. ناصر حجازی و منصور پورحیدری اسطوره های تکرار نشدنی باشگاه استقلال هستند و ما هم بایستی منش، روش و رفتار خودمان را بر این دو عزیز منطبق کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص بارزترین ویژگی اخلاقی ناصر حجازی گفت: ایشان مرد تکرار نشدنی بودند و زیر بار حرف زور نمی رفتند. ایشان بسیار در بیان اظهارنظر هایشان و بر آن چیزی که حق و درست بود تأکید می کرد و از این جهت باید این منش ناصر خان حجازی مورد توجه قرار بگیرد و همه هواداران بزرگ استقلال این شماره یک بودن آقای حجازی در این زمینه نصب العین خود قرار بدهند.

وی درباره اینکه چه تصویری از دوران بازیگری و سرمربیگری مرحوم حجازی گفت: من خیلی از ویدیوهای ایشان را دیده ام که سیوهای بسیار دیدنی داشتند و واکنش های ایشان در ذهن هر هوادار استقلال می نشیند. ایشان ناصرخان حجازی هستند.

او ادامه داد: من هنوز در تعجبم که چرا ایشان دروازه بان دوم قرن آسیا شدند و شاید نفوذ عربستانی ها در آسیا باعث شد که ایشان بعد از محمد الدعایه در جایگاه دوم قرار بگیرد ولی از نظر من و همه هواداران استقلال، ایشان شماره یک ایران و آسیاست.

مددی در مورد شرایط استقلال و جلسه هیئت مدیره گفت: جلسه خیلی خوبی بود و راجع به مسائل مختلف باشگاه، بحث و بررسی صورت گرفت و تصمیمات خیلی خوبی هم اتخاذ شد.

او در مورد صادرشدن مجوز حرفه ای باشگاه استقلال نیز گفت: بعد از یک تلاش چندین ماهه، امروز موضوع صادرشدن مجوز حرفه ای بود و ما تمام اسناد را ارسال کرده ایم و امیدواریم طی روزهای آینده با تأیید تمامی اسناد، این مجوز حرفه ای به صورت پایان یافته به ما اعلام شود.

مددی در مورد بندهای مصوبه اعضای هیئت مدیره مبنی بر اینکه مدیرعامل باید تصمیماتش را بر مبنای تصمیمات هیئت مدیره انتخاب کند، توضیح داد: ما طبق اساسنامه باشگاه حرکت می کنیم.

وی در خصوص عدم وجود امضای اسماعیل خلیل زاده در حکم انتخاب او به عنوان مدیرعامل و وجود شائبه هایی در مورد اختلافات میان او و خلیل زاده گفت: این شائبه ها کاملا نادرست است.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که وضعیت فرشید اسماعیلی به کجا رسیده است، گفت: جلسه انضباطی ایشان فردا در محل باشگاه با حضور اعضای کمیته انضباطی برگزار می شود. آنها دفاعیات ایشان را استماع می کنند و رأی ایشان را صادر خواهند کرد.

وی در مورد اینکه گفته می شود او با فرشید اسماعیلی مشکلاتی دارد، گفت: به هیچ عنوان صحت ندارد، فرشید اسماعیلی مانند پسر من است. ایشان یک رفتار انضباطی از خودش بروز داده است. در هر خانواده ای هر رفتار انضباطی باید بررسی شود.

مدیرعامل استقلال در مورد آینده استقلال با این کادرفنی گفت: خواهش من از هواداران فهیم استقلال این است که صبور باشند، ان شالله شرایط خوب پیش خواهد رفت. در مورد بحث های فنی باید از آقای فکری بپرسید ولی آن چیزی که مشخص است، نتایجی که استقلال تا بدین لحظه گرفته است، نتایج خوبی است و هواداران مقداری صبوری کنند.

258 41

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.