ج. آوریل 26th, 2024

هواداران استقلال

وب سایت طرفداران باشگاه استقلال

حال خوب استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید. شیخ دیاباته و محمد دانشگر زننده گل‌های استقلال بودند. 

ترکیب پیکان: علیرضا رضایی، نادر محمدی، ابراهیم صادقی، حسین پورامینی، آرمان قاسمی، امیر روستایی، محمد ستاری، سامان فلاح، مجید عیدی، رضا جبیره و اسماعیل بابایی.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، احمد موسوی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی.

نیمه اول:

دقیقه 9: پاس در عمق مسعود ریگی به درون محوطه جریمه باعث خلق یک موقعیت شد که مهدی قایدی در جدال با سیدمحمد ستاری تعادلش را از دست داد ولی حمید حاج ملک اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه 17: ضربه ایستگاهی دیدنی وریا غفوری به تیر دروازه برخورد کرد که در برگشت مجید عیدی باعث سرنگونی دیاباته شد و حاج ملک یک خطای پنالتی به سود آبی پوشان اعلام کرد. خود دیاباته پشت این توپ ایستاد و در خلاف حرکت سنگربان پیکان، توپ را وارد دروازه کرد.

دقیقه 33: ضربه ناگهانی مهدی قایدی از پشت محوطه جریمه را علیرضا رضایی سنگربن پیکان در دو مرحله و به زحمت جمع کرد.

دقیقه 38: ارسال محمد نادری از سمت چپ به روی دروازه نصیب محمد دانشگر مدافع پیش تاخته استقلال شد و او با یک ضربه بغل پا از زاویه ای تقریبا بسته دروازه پیکان را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه 43: حرکت انفرادی زیبا محمد نادری و عبور او از دو بازیکن پیکان، این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد ولی نادری درون محوطه جریمه سرنگون شد که حاج ملک اعتقادی به پنالتی نداشت.

حال خوب استقلال

حال خوب استقلال

حال خوب استقلال

نیمه دوم

دقیقه 49: ارسال بسیار خوب محمد نادری از میان مدافعین پیکان عبور کرد و به دیاباته رسید که ضربه این بازیکن در حالیکه مدافعی از حریف را در مقابلش نداشت، با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت هر چند کمک داور به نشانه آفساید دیاباته پرچم خود را بالا برده بود.

دقیقه 58: صالحی که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، یک پاس به درون محوطه فرستاد که نادری مدافع استقلال ناخواسته با او یک و دو کرد و شوت محکم صالحی به وسط دروازه استقلال به گل تبدیل شد تا اختلاف به حداقل برسد.

دقیقه 70: پاس در عمق و عالی محمد نادری به پشت محوطه جریمه باعث شد تا علیرضا رضایی سنگربان پیکان از دروازه خارج شده و با یک تکل توپ را دور کند که این توپ به بابک مرادی رسید و او نیز با شوتی بغل پا قصد داشت دروازه خالی پیکان را باز کند ولی نادر محمدی مدافع پیکان با حضور به موقع روی خط دروازه، دروازه بدون سنگربان تیمش را از یک خطر حتمی نجات داد و توپ را به بیرون زد.

دقیقه 74: فرصت خوب برای استقلال و اسماعیلی ولی شوت شماره هشت استقلال در دهانه دروازه پیکان به اوت رفت.

دقیقه 80: این بار پاس ارسلان مطهری به مرادی در دهانه دروازه پیکان می‌توانست به گل تبدیل شود ولی شوت مرادی را نادر محمدی از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه 84: در این صحنه ابتدا ضربه سر مرادی به تیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه شوت قایدی را دروازه‌بان پیکان با واکنشی به موقع دفع کرد.

دقیقه 85: حرکت خوب امیر روستایی از سمت راست و عبور این بازیکن از سد فرشید اسماعیلی یک موقعیت خوب را برای پیکانی ها شکل داد که ضربه این بازیکن را رشید مظاهری با پا دفع کرد و توپ برگشتی را نیز بازیکنان پیکان به آسمان زدند.

در چند دقیقه پایانی بازی پیکانی‌ها فشار بیشتری را روی دروازه استقلال ایجاد کردند اما در رسیدن به گل دوم ناکام بودند تا استقلال به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کند.

258 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.